Ünlü şarkıcı Uğur Belenk, geçtiğimiz hafta yaşadığı talihsiz kazanın ardından sevenlerini üzen haberlerle gündemde. Merdivenden düşerek ayağını çatlattığı öğrenilen Belenk, durumunun ciddiyetini sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamayla duyurdu.
Hafta sonu yaşadığı ağrıya rağmen hayranlarını kırmamak için sahneye çıktığını belirten başarılı sanatçı, “Bugün doktor ayağımı alçıya aldı. Bir iki hafta Tornado sahnesinde olamayacağım. Sizleri seviyorum, en kısa zamanda görüşürüz inşallah” diyerek takipçilerine mesaj gönderdi.
Sahne enerjisiyle tanınan Uğur Belenk’in kısa sürede sağlığına kavuşup yeniden sahne maratonuna dönmesi bekleniyor. Sevenleri ise sosyal medyada sanatçıya geçmiş olsun mesajları yağdırıyor.
Belenk, sahnelere ara vermek zorunda kaldığı bu süreçte bile çalışmayı bırakmadığını belirterek, “Bu süreçte bile boş durmayıp yepyeni bir repertuvar hazırlıyorum. Sizleri seviyorum, en kısa zamanda görüşmek dileğiyle…” sözleriyle hayranlarına moral verdi.

AMERİKAN BASINI HAZAR ERGÜÇLÜ’YÜ YAZIYOR: OLAĞANÜSTÜ. BÜYÜLEYİCİ. UNUTULMAZ.
Yaza Özel Seçki: Muse For All ve Mon Rêve Dostlarını İstinyePark’ta Ağırladı
Çeşme’de Murat Dalkılıç Rüzgarı
TEOMAN, İZMİR’DE BİNLERCE HAYRANIYLA BULUŞTU
Melek Mosso, Alpha Talent Agency Çatısı Altında Oyunculuk Kariyerine Başladı
Tahir Cengiz Yatağan’dan Sanat ve Koku Dünyasını Buluşturan Özgün Koleksiyon: Puzzle
