Geçtiğimiz akşam Göktürk’te cemiyet hayatının zarif isimlerini bir araya getiren özel bir davet gerçekleşti. ER DO DER, yönetim kurulu üyesi Ayşe Çetin’in ev sahipliğinde Göktürk’ün gözde mekânlarından Bordo’da kışa görkemli bir veda yemeği düzenledi.
Başkan Canan Göztepe ve yönetim kurulu üyelerinin misafirleri kapıda tek tek karşılayarak yakından ilgilendiği davette, samimiyet ve şıklık bir aradaydı. Seçkin davetli listesiyle dikkat çeken organizasyonda, dostluklar tazelenirken keyifli anlar gün boyu devam etti.
Özenle hazırlanan lezzetler eşliğinde koyu sohbetlerin yapıldığı davet, enerjisi yüksek anlara da sahne oldu. Kahkahaların yükseldiği, neşenin bir an olsun eksilmediği buluşma, katılımcılara adeta “yaza merhaba” dedirtti.

Bursa Yazına Jolly Joker İmzası…Kültürpark Açıkhava Tiyatrosu’nda Yıldızlar Geçidi!
ALİNA BOZ’DAN ŞÖHRET VE BAŞARI İTİRAFI MARIE CLAIRE TÜRKİYE HAZİRAN SAYISI KAPAĞINDA
İş, Sanat ve Cemiyet Dünyası Kalp Sağlığı İçin Aynı Ritimde Buluştu
Alcazar Ocakbaşı Görkemli Bir Açılışla Hizmete Girdi
BESTE AÇAR İLE “SAHNE SENİN, GELECEK SENSİN” PROJESİ BAŞLIYOR
“Ümit Yılmaz ile Doğaçlama”da Duru Bir Ses, Özgün Bir Yorum: Beray Gökçen
