İstanbul Bağımsız Gazeteciler Derneği’nin 1. Olağan Kongresi, gazetecilerin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.
Kongrede yapılan oylama sonucunda Ümit Öner, derneğin başkanı olarak seçildi.
Demokratik bir ortamda gerçekleşen kongrede, derneğin gelecek dönem hedefleri, basın özgürlüğü, mesleki dayanışma ve bağımsız gazeteciliğin güçlendirilmesine yönelik görüşler paylaşıldı. Kongre, katılımcıların görüş ve önerilerini dile getirdiği değerlendirmelerle devam ederken, birlik ve dayanışma mesajları öne çıktı.
Yapılan seçimlerin ardından İstanbul Bağımsız Gazeteciler Derneği’nin yeni Yönetim Kurulu şu isimlerden oluştu:
Başkan: Ümit Öner
Murat Mustafa Çelikel
Kemal Aydın
Alaettin Arslan
Mehmet Gülnahar
Tayyar Işıksaçan
İzzet Kuşoğlu

Kongre sonunda teşekkür konuşması yapan Başkan Ümit Öner, kendisine duyulan güven için üyelere teşekkür ederek, derneğin bağımsız gazetecilik anlayışıyla hareket etmeye devam edeceğini ifade etti.
Yeni yönetim kurulunun, mesleki dayanışmayı artırmaya ve gazetecilerin ortak sorunlarına çözüm üretmeye yönelik çalışmalar yürüteceği belirtildi.

İstanbul Bağımsız Gazeteciler Derneği, 1. Olağan Kongresi ile birlikte yeni bir döneme girerken, alınan kararların basın camiası için hayırlı olması temenni edildi.
Kaynak: Göktürk dergisi
AMERİKAN BASINI HAZAR ERGÜÇLÜ’YÜ YAZIYOR: OLAĞANÜSTÜ. BÜYÜLEYİCİ. UNUTULMAZ.
Yaza Özel Seçki: Muse For All ve Mon Rêve Dostlarını İstinyePark’ta Ağırladı
Çeşme’de Murat Dalkılıç Rüzgarı
TEOMAN, İZMİR’DE BİNLERCE HAYRANIYLA BULUŞTU
Melek Mosso, Alpha Talent Agency Çatısı Altında Oyunculuk Kariyerine Başladı
Tahir Cengiz Yatağan’dan Sanat ve Koku Dünyasını Buluşturan Özgün Koleksiyon: Puzzle
