Biletler tükendi, ikinci konser açıldı
Pop müziğin sevilen isimlerinden Berkay, büyük ilgi gören projesi “Evdeyiz Dede” ile Türkiye turnesinin startını İstanbul’da veriyor. Turnenin ilk konseri, 17 Ocak Cuma akşamı Maximum UNIQ Hall’da gerçekleşecek. Günler öncesinden tükenen biletlerin ardından, yoğun talep üzerine 18 Ocak için ikinci bir konser daha eklendi.
Berkay’ın YouTube’da milyonlarca izlenmeye ulaşan “Evdeyiz Dede” serisinin yeni bölümü, Simge’nin yeni şarkısı “Malum” ile yayınlandı. Kısa sürede büyük ilgi gören video, binlerce beğeni aldı.

Bursa Yazına Jolly Joker İmzası…Kültürpark Açıkhava Tiyatrosu’nda Yıldızlar Geçidi!
ALİNA BOZ’DAN ŞÖHRET VE BAŞARI İTİRAFI MARIE CLAIRE TÜRKİYE HAZİRAN SAYISI KAPAĞINDA
İş, Sanat ve Cemiyet Dünyası Kalp Sağlığı İçin Aynı Ritimde Buluştu
Alcazar Ocakbaşı Görkemli Bir Açılışla Hizmete Girdi
BESTE AÇAR İLE “SAHNE SENİN, GELECEK SENSİN” PROJESİ BAŞLIYOR
“Ümit Yılmaz ile Doğaçlama”da Duru Bir Ses, Özgün Bir Yorum: Beray Gökçen
