Yeşim Salkım, 30 Ağustos Zafer Bayramı etkinlikleri çerçevesindeki Kartal Jolly Joker sahnesinde Mustafa Kemal Atatürk’ün sevdiği şarkıları söyledi. Salkım, ayrıca Seda Akay’ın Atatürk’ü düşünerek yazdığı ‘Deli Mavi’yi de seslendirdi.
Yeşim Salkım ¨Çıktığı 1995 yılından bu yana 30 yıldır Deli Mavi’yi hep Atatürk’ümüz için söyledim ve söyleyeceğim¨ dedi.
Öte yandan program sonunda Salkım, İzmir Marşı’nı kızı Meryem Ada ve arkadaşının oğlu Berk’i de sahneye alıp onlarla birlikte söyledi.
Yaklaşık iki saat boyunca dinleyicisine 70, 80 ve 90’lardan keyifli bir seçki de sunan sanatçı ¨2000’lerde pek bir şey bulamadık, dansçılarımız yok, vantilatör de kullanmıyoruz. Bir de benim en fazla dekoltem budur¨ diyerek bazı isimlere de sahneden ince bir gönderme yaptı.

ÖZGÜR ARAS’IN 14’ÜNCÜ KİTABI “ARTIK ÜZÜLMEDEN ÖNCE DÜŞÜNECEĞİM” GÖRKEMLİ BİR DAVETLE TANITILDI
“Ümit Yılmaz ile Doğaçlama”da Sezon Finali: Kavalın Büyülü Nefesiyle Polat Akarçay Pazartesi 20.00 | TRT Müzik
DİVA BÜLENT ERSOY ANKARA’DA GÖZ KAMAŞTIRDI
Tenis kortlarının iddaalı Antrenörü Veronika Karimbayeva
Melike Şahin’den Peş Peşe İki Muhteşem Konser
Nil Karataş’tan Güçlü Bir Dönüş: “Unutuldun” Yayında!
