Yeşim Salkım ve Murat Başaran’lı ‘Şans Gazinosu’nun ilk konseri, önceki gece Ataşehir’deki Lizzbon’da gerçekleştirdi. İkili, yaklaşık iki buçuk saat süren konser boyunca önce ayrı ayrı sahne alıp şarkılarını söyledikten sonra birlikte düetler seslendirdi.
Yeni yılda da yoğun bir konser maratonunun kendilerini beklediğini söyleyen Yeşim Salkım “Yeni yıla sayılı günler kala, bu konser ile 2026’ya herkesin şanslı girmesini istedik ve bu şansın yıl boyu sürmesini diledik” dedi.

WBUS Summer Roadshow ile Watsons Deneyimi Sahillere Taşınıyor
100’ü Aşkın Şiirden Bir Beste Doğdu: “Deme” Dinleyiciyle Buluşuyor
ÖZGÜR ARAS’TAN AYRILIĞA ROMANTİK AMA GERÇEKÇİ BİR REHBER
Antalya Belek Üniversitesi’nde mezuniyet coşkusu
“Her Kulak Kaldırmaz: Cenktevet’i Dinleyebilmek İçin Önce 90’lar İstanbul Gece Hayatının Rafine Kodlarını Bilmeniz Gerek!”
Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Dr. Batuhan Mumcu, Araştırmacı Yazar Ümmühani Kara’ya Ödülünü Takdim Etti
